وبلاگ محمدرضا شریفی نیا به خاطر حمایت از رهبری و احمدی نژاد مسدود شد!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1564
نویسنده : امير محمدي

 

لاگفا وبلاگ شخصی محمد رضا شریفی نیا را حذف کرد!شریفی نیا از  جمله هنرمندانی بود که در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود  احمدی نژاد شرکت کرده بود. وی همچنین چند روز پیش  در دیداری که بین رهبر انقلاب و جمعی از هنرمندان کشور صورت گرفته بود شرکت کرده بود.

 به نظر می رسد این اقدام بلاگفا  هم به خاطر  همین حمایت شریفی نیا  از رهبری و احمدی نژاد صورت گرفته باشد چرا که با مراجعه به  آدرس وبلاگ شریفی نیا با  چنین جملاتی از سوی بلاگفا روبه رو می شویم:

"این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است:

  • دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
  • تخطی از قوانین استفاده از سایت
  • انتشار موارد غیر اخلاقی یا محتوایی که بر اساس قوانین کشور تخلف است"

اما این در حالی است که با مروری  بر سه پست آخر   وبلاگ  این هنرمند بنام کشورمان می توان  به راحتی به این نتیجه رسید که  هیچ کدام از موارد ذکر شده توسط بلاگفا در مسدود کردن وبلاگ محمد رضا شریفی نیا توجیه پذیر نیست ! چرا که در آخرین بروز رسانی های وبلاگ شریفی نیا  چیزی به جز عکس هایی از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و عکس هایی از اخراجیها 2 به چشم نمی خورد.

همچنین آخرین بروز رسانی وبلاگ وی مربوط می شود به  چیزی حدود یک ماه قبل ...

پستی که شریفی نیا در آن فقط به گفتن یک جمله بسنده کرده است: "برای کوته فکران متاسفم..."به نظر می رسد محتوای این پست هم  ناشی از فشارهایی است که چند ماه گذشته به خاطر همین موضوع (حمایت از رهبری و احمدی نژاد) بر شریفی نیا وارد شده است.

 این اتفاقات در حالی  رخ داده است  که موج مخالفت‌ها و انتقاد‌های شدید از محمدرضا شریفی‌نیا که تا همین چند صباح پیش یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران به شمار می‌رفت بالا گرفته و همچنان ادامه دارد.

در همین راستا صفحه‌ای با عنوان « من از شریفی‌نیا متنفرم» در سایت فیس‌بوک راه‌اندازی شده است که در طی دو روز گذشته تعداد اعضایش از ۵۰۰۰ نفر هم گذشته است. عکسی که در پایین صفحه  از شریفی‌نیا در کنار احمدی‌نژاد می‌بینید  همان عکسی است که در صفحه اعتراضی  موجود در فیس‌بوک مشاهده می‌ش




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: وبلاگ محمدرضا شریفی نیا به خاطر حمایت از رهبری و احمدی نژاد مسدود شد! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: